Blog Emmy en Ton - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ton Schots - WaarBenJij.nu Blog Emmy en Ton - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ton Schots - WaarBenJij.nu

Blog Emmy en Ton

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

10 April 2013 | Spanje, Santiago de Compostella

Beste familie en vrienden,

zaterdag 13 april vertrekken wij per fiets naar Santiago de Compostella. Je kunt onze avonturen volgen op onze blog:

In de rechterkolom van de blog kun je je aanmelden; telkens wanneer er een nieuw bericht verschijnt krijg je een e-mailmelding. Bij het aanmelden verschijnt een Engelstalig pop-up waarin gevraagd wordt een moeilijk leesbare code over te typen. Vervolgens ontvang je een Engelse mail van "feedburner", door op de link in de mail te klikken wordt de aanmelding definitief. Later afmelden is altijd mogelijk. Het geven van reacties is pas mogelijk na aanmelding

Mocht het aanmelden niet werken en wil je ons toch volgen dan adviseer ik regelmatig de webpagina http://emmyenton.blogspot.nl/

te openen om te kijken of er al nieuwe berichten verschenen zijn.

Veel leesplezier,

Emmy en Ton

• 10 April 2013 - 09:03

JanWillem:

Hallo Ton,

De link werkt helaas niet. Het is mij trouwens niet helemaal duidelijk of er nu 1 of 2 blogs zijn......
    Goede reis en veel plezier!!

Trudi en JW

• 10 April 2013 - 09:14

Andrè En Anny:

Hoi Ton en Emmy
    een goede reis toegewenst
    we houden bij waar jullie zijn
    kom gezond weer terug
    groetjes Andrè en Anny

• 10 April 2013 - 17:55

Rob En Berdy Vloet:

Hallo Ton en Emmy,
    Alweer een leuke reis die we kunnen volgen, maar nu voor jullie beiden.
    Ik geloof zeker dat jullie die 4 grietjes zullen missen.
    We wensen jullie een fijne en voorspoedige reis ( vakantie????)
    Groetjes van Rob en Berdy