emmyenton.blogspot.nl - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ton Schots - WaarBenJij.nu emmyenton.blogspot.nl - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ton Schots - WaarBenJij.nu

emmyenton.blogspot.nl

Door: ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

24 April 2013 | Spanje, Santiago de Compostella

Beste vrienden,

ik heb deze site verlaten.
De reisverhalen van onze fietstocht naar Santiago de Compestella staan op:

emmyenton.blogspot.nl

je kunt deze regel kopiëren en in je adresregel plakken, zonder http: en ook zonder www.

uitsluitend in de adresregel intypen: emmyenton.blogspot.nl

hartelijke groeten uit een zonnig Frankrijk,

Emmy en Ton

  • 07 Mei 2013 - 18:38

    Chris Van Hout:

    Hoi Emmy en Ton,

    Ik volg jullie elke dag. mijn reactie op deze manier. Via de blogspot lukt me niet, anders had je al veel eerder reactie gehad...

    En nu die bergen over.. het is bijzonder knap van jullie en de verhalen en foto's zijn schitterend.

    het is ook wel genieten en soms een beetje afzien, maar ik zou zo in jullie schoenen willen staan.

    Nog een verdere goede reis en zet hem op..

    Groetjes Chris en ook van Chutikan die inmiddels terug is..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 11 Okt. 2012
Verslag gelezen: 2433
Totaal aantal bezoekers 12358

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2012 - 01 November 2012

Guatemala Brandweer zonder Grenzen

Landen bezocht: